Suan Pan

Mentalna aritmetika SuanPan je obrazovno-razvojni program za decu uzrasta od 5 do 14 godina, čiji je cilj razvoj intelektualnih sposobnosti i potencijala svakog deteta. Namenjen je onima koji znaju da je moć uma ogromna i da je pravovremen pozitivan uticaj na razvoj dečjeg mozga neizmerno važan – ako danas postavimo temelj uspeha svog deteta, ono će kroz ceo život raditi na tome.

abakus

Efekti programa mentalne aritmetike su:

  • Povišen nivo koncentracije, memorije, odvojene pažnje, kreativnosti i vizualizacije – dete se lakše fokusira na dati zadatak, brže pamti, uspešnije razdvaja bitno od nebitnog, kreativnije je u rešavanju školskih i životnih izazova.
  • Veće samopouzdanje i lična odgovornost – dete koje veruje u sebe, i to ne samo u ono što zna i što jeste, već i u ono što može naučiti, i postati, daleko bolje savladava izazove u školi i u društvu.

Roditelji danas imaju veliku odgovornost da usmere svoju decu na put kojim će sigurno koračati i sagraditi srećan i uspešan život. Svaka podrška im je dobrodošla. SuanPan mentalna aritmetika zasigurno jeste sredstvo koje će im u tome pomoći.

abakus

 

Zašto upisati dete na Mentalnu aritmetiku SuanPan?

  • Svako dete razvija sopstveni intelektualni potencijal. Inteligencija zavisi isključivo od broja sinapsi u mozgu. Za njihovo očuvanje ključna je pravovremena aktivacija neuronskih veza. Mentalna aritmetika SuanPan je idealna tehnika za ostvarenje tog rezultata. Dete stiče sposobnost da bude bolje i efikasnije u svemu sto ga zanima u životu, bio to uspeh u školi, sportu, muzici ili umetnosti.
  • Dete stiče viši nivo koncentracije, memorije i paznje – lakše pamti i brže uči. To za predškolce znači da su spremni za školu, lakše prihvataju nove radne obaveze i imaju više samopouzdanja u novom okruženju. A deca školskog uzrasta brže savlađuju gradivo, uspešno organizuju vreme i ostvaruju bolje rezultate iz matematike i ostalih predmeta.
  • Deca vole SuanPan i iskreno uživaju na časovima. Stiču samopouzdanje i osećaj odgovornosti prema sebi i drugima. Pozitivna atmosfera u grupi potiče timski rad i druženje, a svakodnevni napredak u tehnici računanja podržava veru deteta u značaj individualnog rada i upornosti.